Krok 2 - vytvoření grafického návrhu

5 kroků k novému webu

  1. Krok 1 - sestavení zadání, návrh struktury webu
  2. Krok 2 - vytvoření grafického návrhu
  3. Krok 3 - zpracování grafického návrhu do HTML
  4. Krok 4 - tvorba a ladění stránek
  5. Krok 5 - umístění stránek na internet

Po skončení přípravné fáze je možné začít tvořit grafický návrh. Tuto službu pro Vás zajistím u zkušeného grafika, nejčastěji spolupracuji s grafickým studiem Schneider a s grafikem Otou Korolusem.

Na základě informací, které vzešly z rozboru zadání, grafik vytvoří grafický návrh úvodní stránky a případně podstránky webu.

Výsledkem jeho práce bude obrázek toho, jak web bude vypadat, nikoliv ještě funkční stránka. Vše samozřejmě podléhá Vašemu schválení a první předložený návrh nemusí být konečnou verzí.

Grafika stránek by měla být zpracována tak, aby:

  • odpovídala obsahovému zaměření webu
  • vhodně podporovala firemní image
  • uživatelům maximálně napomáhala k bezproblémové orientaci

Co budeme potřebovat od Vás

Grafik od Vás bude potřebovat některé podklady - především:

  • logo vaší firmy, nejlépe ve vektorovém formátu (pokud ho nemáte, je možné ho zpracovat zároveň s návrhem webu)
  • případné závazné hodnoty firemních barev
  • Vaši představu o barevném ladění a celkovém vyznění grafického návrhu, pokud nějakou máte
  • fotografie, související se zaměřením vaší firmy, které by se v návrhu daly využít, pokud takovými disponujete

Pro zvídavé :-)

Velmi často odpovídám na dotaz, co znamenají texty jako „Lorem ipsum dolor sit amet …” nebo „Nuniť bložrogred dihry mo mřutka disk tlosy o myň pouchlu šošt. Mramaniď. …”, které se v grafických návrzích často objevují. Nemusíte si s tím lámat hlavu, neznamenají nic. Jsou to tzv. výplňové (dummy) texty, které mají ukázat, jak bude navržená stránka vypadat, až bude zaplněna textovým obsahem.

Zpět - Krok 1
« sestavení zadání, návrh struktury webu

Dále - Krok 3
zpracování grafického návrhu do HTML »



Nejnovější reference